Drömmar

Igår drömde jag nåt jättekonstigt. Det var liksom tre drömmar. Först skulle jag och E spela in en film till skolan som skulle heta en replik. Vi gjorde typ fyra filmer. Jag minns bara den sista. Då filmade vi den nyfödda armén som kom upp ur vattnet och ställde sig på gräset. Den drömmen kom antagligen från Eclipse.
Sedan drömde jag att jag och *** gick nåt konstigt Lucia tåg in i en Cullens hus. På vägen dit bar *** en eld klump. Men hennes händer brann inte upp. Jag bar en vatten klump. Men vattnet rann inte ner. Den drömmen kom typ från Twilight, New Moon, eller Eclipse. Och det där med klumparna från På äventyr med Sharkboy och Lavagirl.
Sedan helt plötsligt var jag E och **** utanför vår flygel på Thunmanskolan. Jag och **** gick in medan E försvann nån stans. Inne i skolan var det ett stort stall.

Idag drömde jag bara en dröm. Jag och någon kompis gick från skolan, genom staden och in i ett stall på vägen. det värsta var att vi inte hade några tröjor på oss! Jag hälsade på Mary Poppins som är en ponny på ridskolan jag rider på. Sedan dök mina föräldrar upp från ingenstans. Det var två penslar med röd målarfärg som bara drog ett penseldrag var på stallväggen. Då märkte jag att pänslarna hade målat två röda vargar, som på Jacob dörr affichen. Jag ropade: Mamma, Mamma! Titta det är de två varulvarna från min affich! Men hon lyssnade inte. Sedan försvann dem. Jag och min kompis hoppade upp på en dubbelcykel. Vi blev jagade av en viss vampyr-Victoria. Fast jag var inte det minsta rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0